Taką mam informacje że rozdziały będą TYLKO na weekend'y :c. Jednak gimbaza mnie dobija.... Ale mamy w szkole chłopaka który wygląda jak ZAYN! *u* . Ale to tak by the way ^^ . Przepraszam, i woogle :C . staram sie pisać coś tam, ale skoro mam wstawać o 05:55 , to nie dzięki wole spać XD . Ale i tak Was strasznie kocham że czytacie ten shit xx .
jeśli byłoby Wam potrzebne:
TT: Styles_Girl_xX
GG: 32446910
LOVE YOU , AND SEE YA SOON <3 XXXXXX
Przestań tak mówić twoje opowiadanie jest cudowne masz wielki talent do pisania i już nie mogę się doczekać wekendu żeby mudz przeczytać następny rozdział
OdpowiedzUsuńChyba cię kojarzę...
OdpowiedzUsuńZ gimbazjum
O RLY? :3 . jak masz na imię? :3
UsuńDokładnie z klasy Wiktorio, 17 numer w dzienniku ;]
Usuń