- A Liam ma cudowną dziewczynę , Danielle Peazer .
- To ta tancerka ? Ann kiedyś była jej stylistką podczas występu .
- Tak , tak , chodzą plotki że Li chce się jej oświadczyć , oni są mega słodcy . Liam ma nieste ...
- SHHHHH ! Koniec reklam - powiedziałam uśmiechnięta , a Gwen udawała nadąsaną .
- Przerywamy film na krótkie 10 - minutowe wiadomości z życia gwiazd .
- Nienawidzę telewizji - odpowiedziałam zrezygnowana .
- To mogę dokończyć ? - spytała Gwen .
- Nie , daj mi to wszystko przeanalizować , okej ?
- Dawaj - powiedziała wyszczerzona .
- Więc , Niall to Twoja miłość , jest Irlandczykiem , jest singlem , kocha jedzenie , jego ulubiona restauracja to Nandos , ulubione buty to Supry , ma naturalne brązowe włosy które farbuje ma blond , je a nie tyje - swoją drogą też bym tak chciała .
- Zapomniałaś dodać że ma seksowne niebieskie oczy - powiedziała rozmarzona Gwen .
- Zayn , ma 11 tatuaży , piękne czekoladowe oczy , dziewczynę Perrie Edwards która jest w zespole Little Mix , który bardzo lubię - uśmiechnęłam się - i ... A ! Jest z pochodzenia pakistańczykiem , a jego rodzinne miasto to Bradford , tak ?
- Tak - uśmiechnęła się .
- Harry - ten człowiek jest chyba najbardziej interesujący - jest singlem , chodzą plotki że lubi starsze kobiety , jest najmłodszy , ma 3 tatuaże , ma naturalne loki , zielone oczy , jest z Holmes Chapel , jest biseksualny , lubi flirtować , ma magiczne dołeczki , bardzo kocha swoją mamę , ma 4 sutki - zaśmiałam się - i kocha koty .
- Najwięcej jak narazie to z Hazzy zapamiętałaś ... Pooodeejrzaaneeee .
Zaśmiałyśmy się obie .
- Ekhem , dokańczając . Louis , jest najstarszy , jest wesołkiem , ma dziewczynę modelkę Eleanor Calder , swoją drogą nasz szef ją bardzo lubi , kocha marchewki i paski , ma świetne poczucie humoru , pochodzi z Doncaster i ma 4 siostry .
- Tak jest .
- Liam ! Ma dziewczynę Dan , która jest moją znajomą , ma jedną nerkę , przez co nie może pić zbyt dużych ilości alkoholu , jest bardzo wyrozumiały , ma bardzo dobry kontakt z fankami , pochodzi z Wolverhampton , ma bardzo łatwy do usłyszenia brytyjski akcent i ... FILM !
Gwen się ze mnie zaśmiała , ale byłam z siebie dumna że aż tyle zapamiętałam . Zegar pokazywał właśnie 19:30 , co oznaczało że zaraz będzie przełomowy moment w filmie na którym zawsze płaczę .
***
- Dzieńdobry .
- Sieeeeeeeeeeeeeeeeeeema - odpowiedziała ziewając , na co ja się tylko z niej zaśmiałam .
- Pamiętaj że zaraz idziemy do Ciebie po rzeczy na imprezę !
- Przecież jest ... 11 .
- Kto po południu wstaje temu pan Bóg daje !
Zaśmiałyśmy się .
- Dobra , ja idę robić śniadanie , a Ty do siebie dojdź .
- Mhm .
Ruszyłam do kuchni i po drodze włączłam MTV Hits . Ja to mam szczęście , akurat trafiłam na Ed'a .
- Najlepsze przywitanie dnia - powiedziałam zadowolona .
Dobra , mam tu Nutellę , bułki , chleb , masło , cynamon ... A walić to , robię kanapki z nutellą . Po kawę się zajdzie po drodze .
- " I wanna be drunk when I wake up ".
O ! Uwielbiam tą piosenkę , jedna z moich ulubionych . Wydaje mi się że ona będzie świetnie opisywać jutrzejszy poranek , a dzisiejszy wieczór . Skończyłam robić kanapki i zmierzałam w stronę kanapy na której spałyśmy . W sumie nie wiem czemu nie wybrałyśmy łóżka , ale mniejsza o to .
- No masz , masz , na wybudzenie .
- Och , jaka Ty szczodra - powiedziała zaspana .
- Dobra to Ty zjedz i zostaw mi chociaż jedną , a ja idę pod prysznic i idę się ubrać , okej ?
- Mhmm - powiedziała przeżuwając .
Wzięłam czysty ręcznik i ciuchy i poszłam się kąpać .
***
- Twoja kolej żarłoczku .
- Już idę !
Poszła po swoje rzeczy , i wziąć prysznic . Posprzątałam po śniadaniu i po naszej nocce , i zauważyłam jak Gwen wyszła z łazienki . Była ładnie ubrana .
- To idziemy do Ciebie ?
- I do Starbucks'a po kawusię - powiedziała szczęśliwa .
Założyłyśmy buty , schowałam telefon , portfel i gumy do żucia do torby , wzięłam klucze i wyszłyśmy z budynku .
- Idziemy spacerkiem no nie ?
- No tak - powiedziałam chichocząc .
***
- Dobra to najpierw choć się uczeszemy i umalujemy , a potem ubierzemy , okej ?
- Okej .
Całość zajęła nam 30 minut . Ja miałam na głowie lekkie , ale subtelne loki , i wyjściowy makijaż . A Gwen miała idealnie wyprostowane włosy , i mocny makijaż . Przebrałyśmy się u mnie w pokoju , ja w TO , a Gwen w TO . Byłyśmy gotowe do wyjścia , zabrałam telefon i 200 $ to kopertówki , przekluczyłam dom i zmierzałyśmy w stronę najlepszej dyskoteki w Londynie .
____________________________________
Stwierdziłam że musicie jeszcze poczekać 2 rozdziały na chłopaków : ( . Przepraszam .
A narazie jak Wam się podoba ? : )
Twitter : @Vic_Styles_xX
fajny, ale trochę krótki :(
OdpowiedzUsuńhttp://nextonedirectionstory.blogspot.com/
Wiem , bo pisałam na szybko :C . Akurat jechałam do babci , ale obiecuję że następny będzie dłuższy : )
UsuńZajebisty !
OdpowiedzUsuńCzekam na następny. a i proszę informuj mnie o nowych rozdziałach na moim blogu :) napewno będę komentowała. :D
Zapraszam do mnie, nowy rozdział : http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/
Okej : )
Usuń