niedziela, 15 lipca 2012

Chapter 8 .


Sięgnęłam po najbliższą poduszkę i czym prędzej zaczęłam bić kogokolwiek . Kiedy biliśmy się już dobre 5 minut czułam jak chłopcy gadają co chwila między sobą , nagle przestaliśmy się bić .

- TERAZ ! - krzyknął Louis .

Ja zupełnie zdezorientowana jeszcze niewiedziałam co mnie czeka . No tak zemsta Louisa ... Ale to nie fair ! Piątka chłopców przeciwko jednej dziewczynie ?!

- Hahahahaha , chłopaki błagam przestańcie zaraz się uduszę ! - upadłam ze śmiechu na ziemię .
- Nie przestawajcie ! - krzyknął Zayn .
- Hahaha , duszę się ! Haha , litości !

Kopałam nogami co sił póki Niall mnie za nie , nie złapał . Zostały mi ręce , za które złapał mnie Liam . Teraz wywijałam się jak dżdżownica , tylko że ja ze śmiechu . Oni są jak plaga ! Harry gilgocze mnie w szyję , Louis w brzuch , a Zayn w nogi . Zaczęłam się zapowietrzać ze śmiechu .

- Dobra stop ! - krzyknął Hazza .

Przestali .

- Louis ... Wiec ... Że ... Cię ... Nienawidzę - powiedziałam siedząc na ziemi i ledwo dysząc .

Pomógł mi wstać , i dał chwilę odsapnąć , po czym zrobiliśmy zbiorowego przytulaska .

- Ale tak serio czy żartem ? - spytał Lou .
- No wiesz że żartem ! Ledwo Cię znam , a już traktuję jak przyjaciela ! Jak Wy na mnie działacie ?!
- To taki brytyjsko - irlandzki urok - powiedział Harry , puszczając mi oczko .
- A więc , poza maltretowaniem mnie , jakie mamy plany na dziś skoro jest ... 19:03 ?
- To co zawsze kiedy jesteśmy razem kiedy mamy wolne ? - spytał Niall .
- Tak ! -krzyknęła pozostała czwórka .
- Ekgm .
- A , no to dzisiaj zrobimy coś pysznego w kuchni , potem w coś zagramy , a potem obejrzymy ...
- HORRORY ! - krzyknął Zayn .
- Wszystko fajnie , ale przypomnę że już dzisiaj oglądaliśmy horror , a ja dalej się boję i ... MAM SAMA POKÓJ !
- Wiesz zawsze możemy spać w szósteczkę na kanapie - powiedział Zayn , na co się zaśmialiśmy .
- Dobra , to co gotujemy ? - spytał Niall .
- Możemy zrobić bigos , albo gołąbki - zaproponowałam .
- Co to ? - spytał Liam .
- Bigos to typowo polskie jedzenie , Natalie o nim wspominała - powiedział Niall .
- Tak , a gołąbki to ...
- TY ... TY ... EGOISTKO ! UWAŻAJ W NOCY ! TERAZ ZROBIĘ Z CIEBIE GOŁĄBKA ! - krzyczał Louis , na co ja i reszta wybuchnęliśmy śmiechem .
- Ale to tylko ryż , zawinięty w kapustę , polany sosem pomidorowym .
- Nazywaj to jak chcesz , ja już wiem co się stało z Kevin'em ... Zabójca .
- Haha , a więc co robimy ? - spytałam .
- Gołąbki i bigos ? - spytał Harry .
- Okej .

Zaczęliśmy gotować . Ale nasza szóstka w kuchni to jednak niezbyt dobre połączenie . Okazało się że Louis nie umie obierać kapusty , Zayn mieszać sosu , a Niall nie rozumie co to znaczy " nie wyjadać ryżu " . Więc jedynie ja , Liam i Harry się udzielaliśmy . Powoli kończyliśmy robić gołąbki , a bigos się jeszcze gotował . Ale w tym czasie kiedy my się męczyliśmy , Niall , Louis i Zayn wybierali filmy na wieczór . Kiedy gołąbki się ugotowały wystawiliśmy je na talerz żeby ostygły . Bigos powoli był gotowy . W sumie ... To bardzo fajnie że chłopcy z One Direction chcą poznawać inne kultury . Ale ogółem oni są bardzo , ale to bardzo dobrym materiałem na przyjaciół . Spojrzałam na zegarek , właśnie wybiła 20:30 . Długo zajęło nam to gotowanie ... Już było ciemno .

- Filmy wybrane ? - krzyknęłam z kuchni , aby dźwięk doszedł do salonu .
- Mamy do oglądnięcia aż trzy ! - krzyczał Zayn .
- Szykuje się zemsta za Kevina , Jessie ! - krzyknął Lou , na co ja się zaśmiałam .

Przynieśliśmy na osobnych talerzach bigos i gołąbki . Usiadłam na to samo miejsce co wtedy . Znowu siedziałam pomiędzy Hazzą , a Zayn'em . Mogłam spokojnie zobaczyć co będziemy oglądać .

- NIE MA MOWY ! - powiedziałam niemalże krzycząc .
- Jakiś problem ? - powiedział Louis .
- Ten film męczył mnie przez CAŁE dzieciństwo , oglądałam pierwszą część i nie mam zamiaru oglądać pozostałych !
- Mała spokojnie jesteś z nami - powiedział uspokajając mnie Harry .
- Fajnie , ponad sześć godzin mam siedzieć z rękami na oczach ? Dzięki .
- Nie wiedzieliśmy że boisz się tak bardzo tej postaci . Ona wydaje dźwięki jakby bekała , a inne filmy .. Oglądaliśmy bardzo często i padło na to - wyjaśniał Zayn .
- Dobra , jestem dorosła . Jakoś dam radę .

Nigdy w życiu bym nie przypuszczała że będę oglądać CAŁĄ serię " The Grudge " . Ten film od zawsze przerażał mnie panicznie . Ale nic ... Zayn wcisnął " Play " ...

_______________________________________________

Hej , hej !
Jestem bardzo zdziwiona ... Cały dzień myślałam jak mam to napisać , a kiedy zaczęłam pisać o 23 , to nie mogłam skończyć ... Ale teraz odpadają mi palce :D .

1700 wyświetleń ! Mam nadzieję że zdajecie sobie sprawę ile to dla mnie znaczy <3 .

Jak Wam się rozdział podoba ? I wogóle ... blog ? : )

Twitter : @Vic_Styles_xX

4 komentarze:

  1. Nie no jesteś zaj*bista, czytam i czytam i sie naczytać nie mogę. Mam nadzieje, że osiągniesz w życiu sukces z tym talentem.

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaaa!!!! dziękuje!! zajebisty!! <3 dawaj next! dziękuje że go dziś dodałaś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział mi się podoba, czekam na następny <3Zapraszam do mnie : http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super ;* czekam na następny;)
    zapraszam http://nextonedirectionstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń